ترسیم پله های مارپیچ و قوسی شکل در تکلا

مشکل ترسیم پله های مارپیچ و قوسی شکل در تکلا استراکچر به عنوان یکی از مشکلات قدیمی بوده که از گذشته کاربران با آن دست و پنجه نرم می کردند. البته پلاگینی در سایت رسمی تکلا، بخش Ware House قرار دارد که متاسفانه دست‌رسی به آن برای کسانی که نرم‌افزار را قانونی تهیه نکرده‌اند ممکن نیست. اما خبر خوب آن است که در ورژن جدید تکلا استراکچر 2017i (یک نسخه بالاتر از ورژن 2017) ابزارهای جدیدی به نرم افزار اضافه شده که این مشکل را برای همیشه حل کرده است.

ترسیم پروفیل ها و پله های کمانی شکل در ورژن های گذشته تکلا

اگر تکلا استراکچر را به‌صورت ارجینال تهیه کرده باشید؛ می توانید از سایت رسمی تکلا، پلاگین spiral stair را دانلود کنید. متاسفانه ما نتوانسته‌ایم این پلاگین دسترسی پیدا کنیم. در صورتی که شما آن را پیدا کردید برای ما ارسال کنید تا در همین مطلب برای دیگران نیز به اشتراک بگذاریم.

یکی از روش‌های دیگر آن است که از نرم افزار های سه بعدی دیگر مانند Revit کمک گرفت. پله را در انجا راحت تر می توان مدل و سپس به تکلا استراکچر منتقل کرد. این روش نیز دردسرهای خودش را دارد اما شدنی است.

معرفی قابلیت جدید تکلا استراکچر 2017i

فیلم کوتاه بالا که شرکت تکلا استراکچر رسماً برای معرفی قابلیت ترسیم پله‌های مارپیچ و قوسی شکل منتشر کرده است، قابلیت‌های ابزار‌های جدید این نرم‌افزار برای ترسیم پله‌های قوسی‌شکل نشان می‌دهد.