فرصت های شغلی نقشه کش سازه و میزان حقوق کارشناس تکلا استراکچر

در مقاله قبلی در مورد روند تهیه نقشه های اجرایی سازه صحبت کردیم اما در این بخش کمی در مورد فرصت های شغلی نقشه کش سازه و میزان حقوق کارشناس تکلا استراکچر صحبت خواهیم کرد. به صورت کلی هر کجا واحد ساخت سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی وجود داشته باشد نیازمند کارشناس تکلا و شاپیست (نقشه کش سازه) هم است. تمام کارخانه های ساخت اسکلت فلزی دارای دفتر شاپ هستند. البته همکاری شما با این واحدها میتواند به صورت پروژه ای و یا به صورت کارمند مقیم باید. نیاز به گفتن نیست که استخدام شما ملزوم به تسلط کامل تکلا استراکچر است که اصلی ترین نرم افزار در این زمینه و شناخته شده توسط کارفرما شما می باشد.

در اینجا قیمت های تفریبی دستمزد مدلسازی و تهیه نقشه های اجرایی در سال گذشته را مشاهده می کنید. پر مسلم این اعداد حتمی و قطعی نیستند و تنها برای اینست که رنج قیمتها دستتان بیاید. (قیمت بر اساس کیلوگرم)

قیمت نقشه کش سازه

مطالعه بیشتر: آموزش پروژه محور تکلا استراکچر – سازه های فلزی

همچنین تمام شرکت‌های مهندسین مشاور دارای واحد شاپ دراوینگ هستند. این مسئله از آنجایی اهمیت دارد که مهندسین طراح و مشاور قبل از ارائه پروژه نیاز به چک کردن پروژه دارند. پس شما به‌عنوان مهندس سازه وظیفه‌دارید خروجی تکلا را بررسی کنید (اگر خودتان کار شاپ را انجام دهید که چه‌بهتر) و کلیه نقشه‌های سازه اندازه‌گذاری‌ها و همچنین مقایسه با دفترچه محاسبات سازه را کنترل کنید. پس شما اگر شما مهندس عمران و طراح سازه هستید با تسلط به تکلا می‌توانید فرصت و امتیاز خوبی در دفاتر فنی مهندسین مشاور داشته باشید.

آگهی ها استخدام نقشه کش سازه (تکلا استراکچر)

در پایان از لینک زیر می توانید اخرین اگهی های استخدامی تکلا استراکچر (نقشه کش سازه) را مشاهده کنید.

عبارت  نقشه کش سازه  را در سایت زیر سرچ کنید

iranestekhdam.ir