دانلود کامپوننت گریتینگ تکلا استراکچر

در این مطلب برای شما عزیزان لینک دانلود کامپوننت گریتینگ تکلا استراکچر قرار داده شده و در فیلم آموزشی بالا نحوه کاربرد آن در نرم‎افزار، برای مدلسازی سقف ها و راه پله ها به صورت کامل توضیح داده شده است. دوستانی که علاقه مند به یادگیری تخصصی نرم افزار تکلا دارند می‌توانند نگاهی بر روی دوره آموزشی تکلا استراکچر پروژه محور موجود در سایت بی اندازند و کاتالوگ سر فصل‌ها را مطالعه کنند.

کامپوننت گریتینگ تکلا استراکچر

گریتینگ چیست؟

نوعی شبکه ی فولادی یا فایبرگلاس می باشد که با داشتن خواصی همچون مقاومت بالا، امکان عبور نور و هوا، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کف (walk way) و پله کارخانه ها و ساختمان های شهری شناخته شده است. گریتینگ یا همان صفحات مشبک فلزی را با استفاده از تسمه یا میلگرد تولید می‌کنند. انواع گریتینگ به شکل‌های زیر تولید می‌شود.

  • تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد
  • گریتینگ تسمه در چهار پهلوی تابیده شده

در این بین بیشترین کاربرد را گریتینگ تسمه در میلگرد داشته داشته است. علت آن وزن کمتر نسبت به مقاومت یکسان نسبت به گریتینگ تسمه در تسمه و همچنین سرعت بالاتر پروسه تولید این نوع گریتینگ است. اعضاء گریتینگ شامل موارد زیر است.

  1. تسمه باربر: تسمه ای که بار وارده را تحمل می‎کند و بر روی ساپورت‎های دو طرف قرار می‌گیرد.
  2. رابط (تسمه، میلگرد یا چهارپهلو): در جهت عمود بر تسمه های باربر نصب می گردد. وظیفه آن حفظ چشمه ی گریتینگ و عدم اعوجاج شکل هندسی آن است.
  3. چشمه (مشبندی گریتینگ): فاصله ی بین تسمه‌های باربر و رابط از یکدیگر را گویند که معموملا با دوعدد مشخص می شود (X*Y) که عدد اول x میزان فاصله بین تسمه های باربر و عدد دوم Y فاصله بین رابط‌ ها از یکدیگر است. کلیه اندازه‌ها طبق استاندارد ISO به میلی‌متر است.