آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project

مجموعه آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project شامل 2 دوره آموزشی کنترل پروژه ساختمان بتنی و راه سازی نگاه عمران است که در قالب یک پکیج تخفیفی ارائه می‌شود. در صورتی تا کنون هیچ تجربه‌ای در خصوص کنترل پروژه، تنظیم برنامه زمان بندی و ارائه گزارشات پیشرفت پروژه ندارید و همچنین قصد فعالیت در حوزه دفتر فنی را دارید؛ مجموعه آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project گام به گام شما را در این مسیر هدایت می‌کند.

عناوین آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project

این مجموعه که به نوعی کامل‌ترین مرجع آموزش MS-Project است، شامل 2 دوره آموزش پروژه محور همراه با فایل ها و اسناد پروژه و نزدیک به 6 ساعت فیلم آموزشی گام به گام می‌باشد. مشخصات هر دوره به صورت کامل در صفحه خرید آن محصول نوشته شده و با کلیک بر روی عناوین بالا می‌توانید هر مورد را کامل‌تر مطالعه بفرمایید. دوره آموزش کنترل پروژه ساختمان بتنی بر روی ورژن 2013 و دوره آموزش کنترل پروژه راه سازی بر روی ورژن 2016 تدریس شده است.

ارزش این مجموعه بی نظیر بالغ بر 480 هزار تومان است که با تخفیف 20 درصد به قیمت 390 هزار تومان ارائه می‌شود. این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.

چرا از خرید پکیج آموزش کنترل پروژه جامع پشیمان نمی‌شوم؟

  • در وقتتان صرفه جویی می‌کنید. جمع آوری مطالب و ارائه آن به زبان ساده حاصل تجربه طولانی مدت مدرس است.
  • دوره به صورت پروژه محور و عملی است.
  • محتوای رایگان در اینترنت زیاد است، اطلاعات ناقص و غلط که آنالیز و صحت سنجی آن کار تازه وارد‌ها نیست. چرا می‌خواهید خودتان را به اشتباه بی اندازید؟
  • هزینه آن نسبت به مؤسسات آموزشی که یک دهم محتوای این دوره را آموزش نمی‌دهند بسیار پایین است.
  • بازگشت سرمایه گذاری شما در مهارتی که پیدا می‌کنید به قدری چشمگیر است که دیگر به آن فکر نمی‌کنید.
  • نمونه مشابهی ندارد. طبق بررسی‎های ما، مطالب این مجموعه و نکات ارائه شده در هیچ بسته آموزشی دیگری نیست.

آموزش کنترل پروژه ساختمانی

پروژه MSP ساختمان بتنی به همراه آموزش تصویری

پروژه آموزشی اول پروژه ساختمان بتنی دو طبقه با زیرزمین است که شامل 228 دقیقه فیلم آموزشی به همراه فایل پروژه و اسناد مربوطه و نکات کاربردی دیگر است. آموزش به صورت پروژه محور است و پروژه ساختمان بتنی به صورت ۰ تا ۱۰۰ جلوی چشم شما زمانبندی، اجرا و گزارشگیری می‌شود. با گذراندن این دوره تجربه ای متفاوت از یک پروژه عملی را خواهید یافت.

آموزش کنترل پروژه راه سازی

آموزش-کنترل-پروژه-راهسازی-با-MSProject

پروژه آموزشی دوم این مجموعه مربوط به راه سازی است که شامل 200 دقیقه فیلم آموزشی گام به گام از مرحله زمانبندی، اجرا و گزارشگیری به همراه فایل پروژه و اسناد مربوطه است.

در صورتی که سوالی در ارتباط با آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project دارید، می‌توانید سوال خود را در قسمت دیدگاه این محصول مطرح بفرمائید و یا از طریق فرم تماس با ما و پشتیبانی آنلاین واتساپ سایت با گروه مهندسی نگاه عمران در ارتباط باشید.