آموزش کنترل پروژه ساختمان بتنی

با دوره آموزش کنترل پروژه ساختمان بتنی در خدمت شما هستیم تا شما را گام به گام و از پایه در قالب یک آموزش پروژه محور با یکی از مهمترین نرم‌افزارهای دفتر فنی که امروز مورد نیاز همه پروژه های مهندسی است آشنا کنیم. این دوره آموزشی در نوع خود اولین آموزش پروژه محور کنترل پروژه با نرم افزار MS-Project است که تمام مراحل را بصورت 0 تا 100 جلوی چشم شما زمانبندی و گزارش‌گیری می‌کند. در این دوره آموزشی یک ساختمان بتنی دو طبقه همراه با زیر زمین مورد بررسی قرار گرفته است.

آیا می‌دانید کنترل پروژه به یکی از پر درآمد ترین رشته‌های عمران تبدیل شده است؟

جواب این سوال در چرخه ساخت و ساز در پروژه‌های عمرانی می‌باشد. در فرآیند ساخت و ساز، از زمانی که یک معمار طرح اولیه را می‌کشد تا زمانی که مهندسان محاسب سازه آن را طراحی می‌کنند چیزی حدود چند ماه طول می‌کشد و بعد از ‌آن دستمزدشان که نسبت به مبلغ کل پروژه بسیار ناچیز است را دریافت می‌کنند و دیگر کسی با آنها زیاد کاری ندارد. در سال های باقی مانده این مهندسان کنترل پروژه، مترورها و ناظران و غیره هستند که باید پروژه را به اتمام برسانند. اینجا است که شما وارد عمل می‌شوید.

آ‌یا می‌دانید فرصت‌های شغلی مناسبی در این زمینه وجود دارد؟

بر خلاف دیگر نرم افزارهای محاسباتی که بازار آن کاملا اشباع شده است و متأسفانه با سیستم غلط آموزش عالی که بیشتر روی مباحث تئوری تمرکز می کند؛ شاهد آن هستیم که مهندسان محاسب با قیمت‌هایی ناچیز (بسیار پایین‌تر از نرخ مصوب) یا با انجام پروژه های دانشجویی امرار معاش می کنند، اما وقتی به بازار کار نگاه می‌کنیم تقاضا برای کارهای اجرایی بیشتر است که خوشبختانه از این بین صورت وضعیت نویسی و کنترل پروژه اقبال خوبی دارند.

نمونه پروژه MSP

باور نمی‌کنید؟ از این لینک به سایت ایران استخدام مراجعه کنید تا متوجه شوید در روز چند آگهی برای استخدام کنترل پروژه ثبت می‌شود.

چه کسانی تا به حال آموزش پروژه MSP ساختمان بتنی تهیه کرده‌اند؟

طبق بررسی هایی که از دانش پذیران این دوره آموزشی انجام شد، متوجه شدیم بالای 60 درصد از خریداران کسانی هستند که به نحوی درگیر کار در شرکت‌ها بوده و به دلیل نداشتن دانش کنترل پروژه موقعیت شغلی خود را در خطر می‌دیدند. به همین علت فرصت را از دست نداده و خواستند موقعیت خود را تثبیت کنند. (این همان نکته ای است که فارغ التحصیلان باید بدانند که دیگر بیشتر از حد خود را درگیر مباحث محاسبتی نگه ندارند).

پروژه MSP ساختمان بتنی به درد چه کسانی می‌خورد؟

اگر شما به هر نحوی با یکی از رشته های ساخت و ساز از قبیل عمران، معماری و مدیریت پروژه و غیره …. در ارتباط هستید این محصول مناسب شماست. نگران نباشید هر پیش زمینه ای که باید بدانید در این آموزش گفته شده است. این آموزش را مهندس ابدالی پروژه محور تدریس کرده که شما را با شرایط واقعی آشنا کند.

چرا از خرید این محصول پشیمان نمی‌شوم ؟

  • در وقتتان صرفه جویی می‌کنید. جمع آوری این مطالب و لقمه آماده کردن آن حاصل تجربه طولانی مدت مدرس است.
  • دوره به صورت پروژه محور و عملی است.
  • محتوای ناقص و غلط در اینترنت زیاد است که صحت سنجی آن‌ها کار تازه وارد‌ها نیست. چرا می‌خواهید خودتان را به اشتباه بی‌اندازید؟
  • هزینه آن نسبت به موسسات آموزشی که یک دهم محتوای این دوره را آموزش نمی‌دهند بسیار پایین است.
  • بازگشت سرمایه گذاری شما در مهارتی که پیدا می‌کنید به قدری چشمگیر است که دیگر به آن فکر نمی‌کنید.
  • نمونه مشابهی ندارد. طبق بررسی‎های ما، مطالب این مجموعه و نکات ارائه شده در هیچ بسته آموزشی دیگری نیست.

پکیج آموزش کنترل پروژه ساختمان بتنی شامل چه مواردی است؟

  1. تدریس ساده و روان
  2. نزدیک به 4 ساعت آموزش کنترل پروژه ساختمان بتنی
  3. تدریس بر روی نرم افزار MS-Project 2103
  4. فایل پروژه
  5. منشور پروژه
  6. فایل اکسل ساختارشکست
پروژه MSP ساختمان بتنی به همراه آموزش تصویری

آیا این دوره آموزشی بصورت گام به گام است؟

  • بله، حتی اگر قبلا آشنایی با این نرم افزار ندارید، می‌توانید در قالب یک پروژه ساختمانی آن را یاد بگیرید.
  • پروژه به صورت 0 تا 100 جلوی چشم شما زمانبندی، اجرا و گزارشگیری شده است.
  • با گذراندن این دوره آموزشی یک تجربه متفاوت از یک پروژه عملی را فرا خواهید گرفت.
پروژه MSP ساختمان بتنی

آیا با دیدن آموزش پروژه MSP ساختمان بتنی می‌توانم گزارشات کنترل پروژه را تهیه کنم؟

قطعاّ شما بعد از دیدن آموزش کنترل پروژه ساختمان بتنی بطور کامل کار با این نرم افزار را یاد خواهید گرفت. در این دوره شما نحوه برآورد زمانی و مالی پروژه و همچنین پیشرفت فیزیکی و زمانی پروژه را فرا خواهید گرفت و در انتها علاوه بر مبحث کامل گزارشگیری از پروژه یک منشور پروژه هم از فایل msp تولید شده است.

زمان بندی ساختمان بتنی
آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project

تخفیف ویژه: آموزش کنترل پروژه جامع با MS-Project (ساختمان بتنی و راهسازی) را می‌توانید با %20 تخفیف از اینجا تهیه کنید.