پروژه MSP لوله کشی گاز

محصولی که پیش روی شما می‌باشد در واقع یک برنامه زمانبندی از پروژه MSP لوله کشی گاز با فرمت MPP است و مشخصات زیر را شامل می‌شود. برای مشاهده این پروژه حتما نیاز است نرم افزار MS-Project بر روی کامپیوتر شما نصب باشد:

  1. تقویم فارسی
  2. دارای 28 فعالیت
  3. ساختار شکست کار
  4. مدت زمان انجام هر فعالیت
  5. روابط مابین فعالیت ها
  6. تعریف منابع
  7. تخصیص منابع
  8. نمایش فعالیت های بحرانی
پروژه MSP لوله کشی گاز

تیترهای اصلی پروژه MSP لوله کشی گاز

برخی از فعالیت‌هایی که در این پروژه استفاده شده است را بصورت تیتر وار فهرست شده است:

  • خاکبرداری
  • لوله گذاری
  • قراردادن لوله ها
  • جوشکاری
  • جلسه
  • تست لوله ها
  • خاکریزی و تسطیح

برنامه زمانبندی لوله کشی گاز

منظور از برنامه زمانبندی پروژه چیست؟

زمان‌بندی جدول زمانی یا برنامه زمانی، در مدیریت پروژه، فهرستی از نقاط عطف پروژه، فعالیت‌ها و اقلام تحویلی است، که اغلب با تاریخ آغاز و پایان فعالیت‌ها در نظر گرفته و درج می‌شوند. در اغلب موارد این آیتم‌ها را بر اساس تخصیص منابع، بودجه و مدت زمان، با اتصال به وابستگی‌ها و رویدادهای برنامه‌ریزی شده در جدول مورد نظر وارد می‌کنند. جدول و برنامه زمان‌بندی، همچنین ترتیب انجام فعالیت‌های پروژه از ابتدای کار تا خاتمه پروژه، عوامل مهمی در تعیین روش کار بشمار می‌آیند.

مهترین مزیت استفاده از برنامه زمان‌‌بندی چیست؟

به نظر می‌رسد شناسایی و انجام اقدام اصلاحی در خصوص مشکلات ایجادشده در خلال پروژه، مهم‌ترین مزیت استفاده از برنامه زمان‌‌بندی و به‌روزرسانی آن است. مدیران پروژه حرفه‌ای و موفق علاوه بر شناسایی مشکل، اثرات آن را در زمان وقوع مشکل، در سه یا شش ماه آینده و نهایتاً در زمان تکمیل پروژه پیش‌بینی می‌کنند و در زمان مناسب نسبت به اتخاذ تصمیم مناسب برای حل مسئله، حذف و یا کاهش اثرات سوء بر زمان اتمام پروژه اقدام می‌نمایند.

در صورتی که سوالی در ارتباط باپروژه MSP لوله کشی گاز دارید، می‌توانید سوال خود را در قسمت دیدگاه این محصول مطرح بفرمائید و یا از طریق فرم تماس با ما و پشتیبانی آنلاین واتساپ سایت با گروه مهندسی نگاه عمران در ارتباط باشید.